Sunday, October 24, 2010

selesai sudah segala nya

heyy peeps.lama tak update blog.haha.ini semua disebabkan final exams yg durjana itu.haha.setelah menempuh seminggu study week dengan kesakitan.aku menempuh pula exam week dengan kesabaran.haha.bukan main lagi ayat dia.tapi sumpahh memang soalan yg diberi tu mencabar keimanan aku.the whole study week aku demam plus flu plus batuk plus migrain and plus plus.haisshh.tapi sekarang ni final dah habis. yeay ! selesai semester pertama.bermula lah chapter kedua dalam babak kehidupan aku di matrikulasi itu.haha.semakin hari semakin menakutkan hidup kat sana tu.


hampir begini lah rupa aku ketika study week :


setelah selesai final exam,

seperti hujung minggu yang biasa, aku melepak kan diri di Dataran Pahlawan Melaka * memandangkan tak banyak mall pun kat Melaka ni.cuma kali ini berbeza sedikit kerana Aquissya si roomate aku tu ikot balik umah.so kami pun melepak kan diri di sane.jalan-jalan.cuci mata.heee.the excited part was i met my besties :) hoyeahhh ! Siti Farazeeqa bersama Apit nya dan Atiq Safirah bersama Cush nya.haha.rutin nya juga seperti biasa, melepak di McDonalds untuk makan, bercerita, bergossip, mengumpat dan sebagai nya.kasihan lah kepada kawan kami si pendek Nurul Ain Adnan itu haha kerana beliau terpaksa stay di matriks dan study untuk menghadapi final exam nya.sorry ye denan ! setelah agak berjam-jam melepak.aku pun bergerak lah dengan si Qussya pergi ke GSC carefour.nak tengok wayang kata nya.tapi tak tau nak tengok cite ape.sengal punya budak.last2 kami pun  tengok cite hantu The Child's Eye 3D. seram ! sampai aku kena gelak sebab menjerit kt dlm wyg tu.tapi ending nya agak menyentuh jiwa lah.sob sob.

 
 *The Child's Eye


                                    

        *bersama si kembar menonton sambil menjerit2.hahaha.ily.



*ehem-ehemm.telinga dan mulut aku jugakk telah kembali aktif seperti biasa.
i miss you mr.F


No comments:

Post a Comment