Monday, October 4, 2010

melancong kata nya !

setelah berjanji dgn si AQUISSYA gedik itu, aku pun terpakse lah menunaikan janji untuk membawak beliau pegi melancong Melaka Bandaraya Bersejarah.haha.excited benar muka nya :) .cerita bermula apabila FARID merangkap sugar daddy si QUSH meng FLY kan kitorang dr matrix.hee.thrill gilaa.main redah jekk pak guard tu.oleh sebab QUSH tu puasa so kitorng pegi shoru dulu * like this !

destinasi pertama : 
ASAM PEDAS CLAYPOT ( POKOK BESAR )
haa.1st time si gedik tu makan kat sini.mule2 kate x suka makan asam pedas.tapi tengak die melantak asam pedas ikan pari tu macam x igt dunia.si farid pulak manusia pelik yang x penah dgr pekataan TETEL.die pelik sebab aku order asam pedas TETEL.lepas tu bole nak panggil aku TETEL pulakk.sengal punya farid ! 

destinasi kedua :
JONKER WALK :)
hmm.ni tempat yang si QUSHY2 ni sebok nak pegi sgt.haa ambek kau aku bawak kan.mula2 jalan ok ok lagi sebab x ramai sgt.da sampai kat tgh tuu x mcm kat pasar pulakk kan ?pehh sket men ramai lg org.aku bawak lah budak 2 ekor tu masuk kedai JONKER GALLERY,UTOPIA,MOOIE +++.si farid tu sebok nak beli toys die.yang qusha pulak asik tengok orang jekk.last2 aku yg shopping.pastu kitorng jumpe charm bracelet ! comel gila.tengah2 kitorang bejalan.bole pulak ujan ea.bak kate si qush,ni lah akibat orang fly.hahahaha.tu lah pasal.fly lagi !padan muka !hmm.lepas dah basah lencun pegi kat kete.balik lah ke hotel.

destinasi ketiga : 
ARENA DELUXE HOTEL
lepas da amik2 barang sume.naik bilik then melepak.pehh basah sume.habis rambut aku !kitorang lepak,tukar baju then tgk tv tggu hujan reda.tapi tunggu2 x reda2 jugakk.pehh.nyirap jekk.plan nye nak pegi tgk muvie tapi driver dah membuta pulak.lagipun muvie midnight macam haram.so cancel lah.then bila perut suma da bebunyik baru lahh kitorng decide nak pegi makan.

destinasi keempat :
SUBAIDAH DATARAN PAHLAWAN
beby : roti telur cheese + milo ais
qusha : meggi goreng + milo ais
farid : roti telur + teh ais
haa.sume melantak puas kan nafsu.bukan main makan lagi ! lepas dah kenyang tuu mate mcm da haram sket.haha.so balik bilik then tido lah !

esok nya,masing2 bangun pukul 1.then check out dari hotel.pegi makan pulak kat bandar hilir tuu.disebabkan driver kene balik awal.aku ngn qush pun merayau cuci mate kat DP.masing2 penat last2 melepak kat secret recipe MP tu jee.kul 4.45 amek cab balik umah denan sebab nak tumpang balik matrix.begitulah kisah melancong si AQUISSYA gedikk tuu. :) hahahaha

No comments:

Post a Comment