Thursday, December 9, 2010

hormone berubah tak menentu.

anda pernah tak rasa bagai mana rasanya LAPAR dalam keadan perut yang KENYANG ?

agak pelik bukan ? tetapi itu lah yang aku rasa sehari ini.
bangun dari tidur, benda pertama yang aku fikir ialah

makan. makan. dan makan.

aku kawal emosi. untuk stick pada diet aku.
tapi akhirnya, aku kalah juga. aku makan. ya, makan !
entah kenapa hari ini memang aku rasa aku dilahirkan untuk makan.
sangat bersemangat aku makan.
selesai sesi menjamu selera, aku meneruskan aktiviti.
facebook, blogging, novel, movie
tapi, hati ni tak fokus pada aktiviti tersebut.
yang keluar dari minda aku adalah
MAKANAN.


ya, makanan. makanan seperti ini :


















anda bayangkan lah. betapa seksa nya aku memikirkan makanan dan minuman ini.
betapa meronta ronta nafsu aku ingin menjamah nya.
adrenalin bagai bekerja keras. berusaha untuk menyingkir hormon untuk aku makan.
secara jujur nya aku sangat kalah pada nafsu makan yang datang.
ohh makanan. aku terseksa jiwa dan raga.

No comments:

Post a Comment