Thursday, February 10, 2011

Nak sangat respon, sampai kene maki kan ? Sesuai dengan muka sy.

 Ye, sy memang suka bercerita. dari dulu lagi memang suka. kalau dah bercerita tu memang susah lah nak berhenti. nak nak pulak sy ni kalau bercerita mesti excited terlebih. tapi nak buat macam mana. tu lah gaya nya kalau sy bercerita. tapi, tak semua orang suka bagi respon kat cerita sy. sebab tak semua orang excited macam sy. minta maaf lah kalau gaya sy tak kene dengan cara awak. sampai sy kene bahasa dengan awak sebab tak faham faham dengan cara awak. hm. yelaa, sy pun tak pakse orang nak dengar cerita cerita sy. lepas ni memang awak tak dengar lagi lah cerita sy ehh.

No comments:

Post a Comment