Friday, January 6, 2012

Tak akan pernah setahun.

Memang salah sendiri, tak perlu tuding jari nak salahkan orang lain. Nak buat macam mana, diri sendiri yang cari masalah. Pandai pandai lah tanggung. Kau seorang je dekat sana, kau kene ingat, kawan kawan tak ade nak tolong. Kau tu sendiri yang kene kuat, macam dulu jugak. Tapi mampu ke ? Itu kau sendiri lah yang tentukan. Orang lain tak boleh tolong. kau menangis lah macam mana pun, kau ingat semua benda boleh ulang balik ? Memang tak lahh.Ni semua salah sendiri perangai yang macam sial orang tu kata. Sedar lahh, kau tak macam ni dulu. Kau berubah dah melampau sangat ni. Kau tak mati, tapi hati kau tu mati. Kau tanggung jelahh, siape suruh perangai tu sial sangat. Menangis, dari dulu pun tu je yang kau mampu buat. Ape lagi, redha jelahh. Cakap banyak pun tak guna, bende dah jadi. Janji macam macam janji dah, tapi tak jalan jugak. Tenang lah hati.

No comments:

Post a Comment